20 Απρ 2012

Για τη συναυλία της 17-4-12

Το κειμενο που ακολουθει γραφηκε απο την γυναικα του Λευτέρη Αεράκη, Daggi Aeraki.
 '' TI ΒΡΑΔΙΑ'' !!! Οποιος ηταν εκει δεν προκειται να την ξεχασει ποτε μα ποτε! Στο τελος της εκδηλωσης μου ηρθε πραγματικα να ανεβω στη σκηνη και να πω τοσα πολλα-συνηθως δεν μιλαω- τωρα ομως θα τα πω ολα χυμα οπως μου ερχεται! Η βραδια της ''ΚΟΝΤΡΑ'' στο Πολυκεντρο της Σητειας, με την υπεροχη μουσικη, ηταν για μενα η πιο εξαιρετικη στα 25 χρονια που εχω την τιμη να μπορω να μενω στη Σητεια! Τα αυτια μου εχουν ακουσει πολλα, παρα πολλα σε αυτα τα χρονια, αλλα κατι τετιο δεν εχει ξαναγινει!!! Ολοι οι μουσικοι παιξανε '' Την καρδια τους '' Their heart out'' οπως θα λεγαν κι οι Εγγλεζοι, ολη η ατμοσφαιρα ηταν ηλεκτρισμενη, καθε στιγμη περιμενα να σκασουν πυροτεχνηματα γιατι για τα αυτια αυτο εγινε!!! Αχ Σητεια μου, τι υπεροχα ταλεντα μουσικων που εχεις! Και ποσοι ακομα νεοι που ξερω οτι εχεις και δεν τους ακουσαμε αλλα θα τους αξιζε αυτη η σκηνη και αυτος ο εξοπλισμος! Επιτελους μπορουσαμε να σας απολαυσουμε πραγματικα! Ευχαριστω πρωτα την ''ΚΟΝΤΡΑ'' που εβαλε τα δυνατα της να γινει αυτη η βραδια, ενα μεγαλο ευχαριστω στον Διονυση Κριθαρακη με τους συνεργατες του που κανανε το θαυμα τους, μπραβο παιδια! Αλλα το μεγαλυτερο ευχαριστω η αποθεωση μου για ολους τους μουσικους! Ενας κι ενας και μια, δωσατε το καλυτερο σας! Διαμαντια ολα!.... Και σας βεβαιωνω δεν ητανε '' pearls before swine ''
 DAGGI AERAKI.

Δεν υπάρχουν σχόλια: